EagleEye

Alla inlägg under maj 2011

Av Felicia Lennartzon - 31 maj 2011 21:13

Älskar låten! Kan inte sluta lyssna på den!


Av Felicia Lennartzon - 31 maj 2011 21:04

Jag vill åka på bdb-träffen igen!


http://hasttraffen.weebly.com/index.html



  En söt Giraff-ko på bild   

Av Felicia Lennartzon - 30 maj 2011 21:32

Bara för att jag ÄLSKAR denna videon! (:


Av Felicia Lennartzon - 30 maj 2011 19:43

  Visst blev han snygg i det nya tränset?  

Efter ridpasset tvättade jag och Julia Wernesson honom, han blev riktigt snygg (: Pållen blev faktiskt vit    

Av Felicia Lennartzon - 30 maj 2011 11:41

Cha cha! Sitter i skolan och ska snart ha fysik. Har en massa bilder att visa från ponnytävlingarna och gårdagens ridning  


     Två snygga outfits   

Av Felicia Lennartzon - 23 maj 2011 21:48

Wow! Vad tiden gått fort! Idag har jag haft min älskade i hela 5 månader!
Vi har utvecklats enormt! I början kunde han inte:
- Ridas barbacka
- Kunde knappt gå över bommar om man inte "tvingade" över honom
- Inte tvättas eller svabbas.
- Hade ingen respekt alls, kunde inte sitta upp utan att han gick iväg, när man skulle stanna honom utan att sprang han över en.

När jag skulle ställa upp ett hinder så lät jag honom stå en liten bit från hindret när jag började gå märkte jag inget, men när jag stannade puffade något till min axel och där stod han. Min lilla Buse!


If I only could explain my love for you.
If I only could explain how much I love you


For me you are perfect


Tornado jag kan bara säga 3 ord till dig


Jag


Älskar


Dig



   

 

Av Felicia Lennartzon - 23 maj 2011 21:38

En bild på Outfiten för träningen imon :D


 

 En närbild på pannbandet :D

 

Presentation


Jag heter Felicia, och är 13 år. Jag skriver främst om min sköthäst Tornado. Men även massa andra saker

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om och ha kort på? (Häst)
 Utrustning
 Outfits
 Träningar
 Tävlingar
 Foto
 Ridpass
 lyx VS budget
 Hot or Not (utrustning)
 Dagens häst
 This or That?
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards