EagleEye

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia Lennartzon - 28 februari 2011 10:28

 Sticken jag köpte i Göteborg.

I och med att jag var så besviken på mässan i Göteborg har pappa lovat att vi ska åka till hööks :D     Ska bli kuul!  

Av Felicia Lennartzon - 28 februari 2011 09:15

Hej! HAr fått ny dator! sitter i skolan jusst nu och chillar ;DD. Segt med SO prov sen D:. Aja kommer nog gå bra, var super besviken på mässan i gbg igår, hittade bara en carrot stick. Men själva showen var super kul :) blev många fina kort.

Av Felicia Lennartzon - 26 februari 2011 16:27

Var ute och red vid halv 11 idag, gick super bra! Sitter och lyssnar på Enrique Iglesias - Why not me?. sjukt bra låt, har även läst Hunger spelen, Fatta eld. Började läsa på den en gång tidigare men jag gillade inte den. Men nu läser jag den igen och WOW vad den är bra!

   

Bjuder på en chokladig bild ;)

Av Felicia Lennartzon - 25 februari 2011 18:41

Tantrum to blind, ett sjukt bra band ÄLSKAR det. kan sitta och lyssna på deras låtar hela dagarna ;)

LOVE!

Av Felicia Lennartzon - 25 februari 2011 12:30

har fixat en ny logga:) tyx? :D

Av Felicia Lennartzon - 25 februari 2011 08:00

Började med att jag red Tornado han var super dutig hela passet, vi travade över bommar han var väldigt tittig på dom i början och försökte trava undan, men efter en stund gick det super bra och han tittade nästan ingenting. Sen red jag Ruby, har ridit henne 4-5 gånger tror jag hon är vääldigt stark och drar väldigt mycket, hon är rolig att rida men usch vilken träningsvärk jag har idag xD.


  

Bild på min söta  , dock inte från gårdagens ridpass.

Av Felicia Lennartzon - 22 februari 2011 17:43

             

En liten bildbomd på de kläder ( och väska (; ) jag köpt från shock :)   Den rosa fleecen säljs dock inte längre.

Presentation


Jag heter Felicia, och är 13 år. Jag skriver främst om min sköthäst Tornado. Men även massa andra saker

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om och ha kort på? (Häst)
 Utrustning
 Outfits
 Träningar
 Tävlingar
 Foto
 Ridpass
 lyx VS budget
 Hot or Not (utrustning)
 Dagens häst
 This or That?
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards