EagleEye

Alla inlägg under april 2011

Av Felicia Lennartzon - 24 april 2011 14:36

Cha cha! Ni kan inte ana vad jag är stolt över min häst, vi har gjort enorma framsteg! I början kunde han knappast gå över en bom med mig, men igår hoppade vi 70 cm! Han tyckte det var jätte kul och tvekade inte alls. Ni kan inte ana hur stolt jag är över min häst  


   

 

Av Felicia Lennartzon - 22 april 2011 10:24

Cha cha! Har stalltjänst idag (: Mys! Vid 1 åker jag ut igen och rider med bästa Hanna :D Hoppas det blir mycket bilder!

 


 

Av Felicia Lennartzon - 21 april 2011 06:17

Cha cha! Har inte haft boktips på ett tag så nu kör vi!




Hastigt dö av cancer eller leva som vampyr - vad skulle du välja?

Poppy och James har varit bästa vänner sedan dagis och Poppy tror nog att de vet det mesta om varandra (förutom att hon faktiskt är kär i honom). 

Men allt vänds upp och ner när en läkare upptäcker att Poppy har cancer. Hon befinner sig i det sista stadiet och har troligen bara några veckor kvar att leva. Och hon är bara 16 år! Hon vill verkligen inte dö och James upptäcker att han inte heller står ut med att Poppy inte skulle finnas i hans liv. Och just James har faktiskt en möjlighet att rädda henne. På sätt och vis. 

James är nämligen vampyr, eller en lamia, och han skulle kunna göra Poppy till vampyr också. Om hon tror på honom och vill ... och om han klarar det innan hon dör av sin sjukdom!

Nattens värld är inte en plats. Den finns överallt i vår vanliga värld. Varelserna som rör sig i natten är vackra, farliga och oemotståndliga för människor. Din bästa vän kan vara en av dem, eller den du är kär i. 

Men reglerna för dessa varelser är glasklara: 1) de får aldrig avslöja för människorna vad de är och 2) en person från nattens värld får aldrig bli förälskad i en människa. Straffet för den som bryter mot dessa regler är fruktansvärt.

Det här är en berättelse om vad som händer när någon ändå bryter mot reglerna.

Av Felicia Lennartzon - 20 april 2011 15:24

Cha cha! Äntligen klar med bloggdesignen, den kanske inte blev så bra men, aja den får duga :) Höres!

Av Felicia Lennartzon - 20 april 2011 13:56

Cha cha! Är sjuk, spytt 4 gånger i natt ;S Men nu mår jag super igen, vet inte vad det kan vara. Måste vara frisk tills fredag! Stalltjänst och ridning med bästa Hanna,  då får ni se på bilder allt! :D Vill ha ett nytt blogg namn, nu måste ni hjälpa mig! Kom med massa förslag, inga är dåliga så kommentera på (: Höres!

 

 

Av Felicia Lennartzon - 19 april 2011 22:29

NEJ!! Mitt objektiv har gått sönder, IGEN! Dom hittade inte någt fel på den förra gången jag lämnade in den, och så går den sönder igen. Vad jag är sur!  








   

Av Felicia Lennartzon - 18 april 2011 15:37

Cha cha! Vilket väder det är ute, strålande sol och klarblå himmel, och 20 grader ute. Ska väll ta och hitta på något  (; Bjuder på lite bilder i det fina vädret.


Columbine, Waterloo, Ballet

   Säcken, Ior, Lilla Grå, Macoy  






   

 

Av Felicia Lennartzon - 17 april 2011 20:57

Cha cha! Här kommer lite bilder från dagens ridning.

       Haha, ni kan ignorera mitt ansiktet  xD


 

Dagens outfit:

Tröja: "LARK" tröja

Schabrak: -

Benskydd: Hööks

Chaps: Börjes


    

Presentation


Jag heter Felicia, och är 13 år. Jag skriver främst om min sköthäst Tornado. Men även massa andra saker

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni läsa om och ha kort på? (Häst)
 Utrustning
 Outfits
 Träningar
 Tävlingar
 Foto
 Ridpass
 lyx VS budget
 Hot or Not (utrustning)
 Dagens häst
 This or That?
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards